მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-რუბლიკა
მეექვსე მოდული დამეხმარა,გამეანალიზებინა დიფერენციული სწავლების როლი სამივე ტიპის(განსაკუთრებით ნიჭიერი,სპეციალური საჭიროებისა და არაქართულენოვან)ბავშვები როგორი მიდგომებით ჩავრთოთ.
დამოუკიდებელ სწავლების ელექტრონულ ფორმატში შევქმენი ინსტრუქცია,სადაც ბავშვი დამოუკიდებლად შესძლებს მუშაობას.
გავაკეთეთ შეფასების ინსტრუქციის ადაპტირება.
მეექვსე მოდული დამეხმარა,გამეანალიზებინა დიფერენციული სწავლების როლი სამივე ტიპის(განსაკუთრებით ნიჭიერი,სპეციალური საჭიროებისა და არაქართულენოვან)ბავშვები როგორი მიდგომებით ჩავრთოთ.
დამოუკიდებელ სწავლების ელექტრონულ ფორმატში შევქმენი ინსტრუქცია,სადაც ბავშვი დამოუკიდებლად შესძლებს მუშაობას.
გავაკეთეთ შეფასების ინსტრუქციის ადაპტირება.
თქვენი მოსწავლეების შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს, სასწავლო მიზნებს, შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და ვიზუალური თვალსაზრისით.
ReplyDeleteგეგმის მიხედვით, მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ თანაკლასელების შეფასება ან თვითშეფასება.